Nasz system wykorzystuje pliki coockies. Aby kontynuować prosimy o akceptację naszej polityki prywatności

Czytaj więcej

Pytania i odpowiedzi

Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827 ) bilet/y na wydarzenie zakupiony/e w internecie nie podlega/ją zwrotom. W przypadku odwołania, zmiany daty lub miejsca wydarzenia przysługuje zwrot pieniędzy. Jeżeli posiadasz taki bilet wypełnij formularz zwrotów dostępny w stopce (ZWROTY).

Płatności za bilet/y można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, elektronicznego, płatności kartą płatniczą (Visa,Mastercard) oraz BLIKiem.

Bilety elektroniczne (do własnego wydruku) są przystosowane do formatu A4 i posiadają unikalny kod kreskowy. Nie gwarantujemy poprawnego odczytu z urządzeń mobilnych. Radzimy zatem wydrukować bilet na czystej, białej kartce formatu A4.

Jeśli płatność za bilet/y nie zostanie dokonana w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana. W takim przypadku bilet/y należy wybrać raz jeszcze ( jeżeli w dalszym ciągu jest/są dostępny/e ) i sfinalizować transakcję.

Po zaksięgowaniu należnych środków, bilet/y w wersji elektronicznej wysyłane są automatycznie na adres mailowy podany w formularzu zamówienia ( prosimy również o sprawdzenie folderu SPAM ). Jeżeli wiadomość elektroniczna zawierająca bilet/y nie pojawiła się lub została usunięta, w łatwy sposób można wygenerować ją ponownie na naszej stronie w stopce ( GENERUJ BILET ). Bilet/y tradycyjny/e wysyłany/e za pośrednictwem poczty polskiej lub firmy kurierskiej nie mogą zostać wysłane ponownie.

Tak, w trakcie zamówienia biletu należy zaznaczyć opcję o chęci otrzymania faktury oraz podać dane, na które system wygeneruje fakturę. W przypadku chęci otrzymania faktury po dokonaniu płatności, prosimy o kontakt i podanie danych do jej wystawienia. Maksymalny czas na wystawienie faktury to 3 miesiące od daty zakupu.

Formularz kontaktowy